سردار آسودي:قلم قوي‌ترين مولفه قدرت نرم است

س, 09/29/1390 - 11:00
سردار آسودي:قلم قوي‌ترين مولفه قدرت نرم است

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه گفت: قلم قوي‌ترين مولفه قدرت نرم يک ملت و جامعه است و بايد از آن به نحو احسن بهره جست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، سردار سرتيپ دوم پاسدار محمدعلي آسودي در نخستين جلسه نقد و بررسي کتاب پاسداران اهل قلم استان فارس، اظهار كرد: مولفه‌هاي بسياري در عرصه قدرت نرم داريم و با آن‌ها در طول تاريخ در برابر ستمکاران و دشمنان ايستاده‌ايم.
وي با تاکيد بر اهميت استفاده درست از قلم به عنوان مهمترين مولفه قدرت نرم، تصريح كرد: قلم قدرت بسيار بالايي دارد و آنقدر مورد توجه خداوند قرار گرفته است که در قرآن به قلم سوگند مي‌خورد. ما بايد اهل قلم را شناسايي و از آن‌ها حمايت كنيم، چراكه در کشور، نامداران و بزرگاني با تاليف آثار گران‌بهايي ماندگار شده‌اند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با بيان اينکه در مجموعه سپاه پاسداران افراد انديشمند و اهل قلم بسيار است، افزود: کانون پاسداران اهل قلم از سال‌ها پيش راه‌اندازي شده است و پاسداران داراي آثار برتر در تاليف، ترجمه، کتاب و در رشته‌هاي مختلف شناسايي شده‌اند که در اين زمينه نيز هفت همايش از سال 83 تاکنون برگزار کرده‌ايم.

آسودي اضافه كرد: در همايش نخست در سال 83، هزار و 72 پاسدار با هفت هزار و 373 اثر، در دومين همايش 675 نفر با هزار و 531 اثر، در همايش سوم 636 نفر با 760 اثر، در همايش چهارم 416 پاسدار با 502 اثر، در پنجمين همايش هزار و 637 پاسدار با هزار و 770 اثر و در همايش ششم 263 نفر با 347 اثر شركت داشتند و همچنين در همايش هفتم 221 نفر، 420 اثر را به دبيرخانه ارسال کردند.

وي، از برگزاري جلسات نقد و بررسي کتب پاسداران اهل قلم در استان‌هاي کشور خبر داد و با تاکيد بر ترويج فرهنگ مطالعه، اظهار كرد: بايد از اهل قلم و دارندگان تاليف و ترجمه حمايت کرد، چراکه در غير اين صورت موفقيت لازم را کسب نمي‌کنند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با بيان اينکه ماندگاري آثار نيازمند حمايت است، نيازسنجي توسط نويسندگان را بسيار مهم عنوان كرد و گفت: نوشتن کتاب بر اساس نيازسنجي، موجب استقبال بيشتر از آن‌ها مي‌شود.

آسودي در ادامه، با بيان اينکه آمريکا با ادعاهاي بسيار در دنيا، توسط فرزندان ملت ايران به خاک مذلت کشيده است، به کنترل هواپيماي بدون سرنشين آمريکا توسط نيروهاي مسلح كشورمان اشاره کرد و گفت: ما جنگ‌طلب نيستيم اما در دفاع از کشور و انقلابمان کوتاهي نمي‌کنيم. در دنيايي که آمريکا و رژيم صهيونيستي مي‌خواهند زور بگويند ما بايد قدرتمند باشيم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.