رزمایش بسیجیان استان سمنان در فضای مجازی برگزار شد

د, 09/28/1390 - 15:43
رزمایش بسیجیان استان سمنان در فضای مجازی برگزار شد

رضا شاهرودیان معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  از انجام رزمایش یک روزه بسیجیان استان در فضای مجازی خبر داد.

 وی ارزیابی توان حضور بسیجیان استان در فضای سایبر را یکی از مهمترین اهداف این رزمایش برشمرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از عرصه های مهم مورد نظر دشمنان در جنگ نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی، فضای مجازی است، لذا بسیجیان حضور مقتدرانه در این عرصه ی جدید را از تکالیف خود می دانند.

شاهرودیان زمان برگزاری این رزمایش را 12 ساعت عنوان کرد و گفت: با فراخوان اعلامی از سوی قرارگاه سایبری سپاه استان و اعلام به سرشبکه های هر شبکه، این رزمایش با رمز "یاقائم آل محمد(عج)" آغاز شد.

وی افزود: در تمام مدت انجام رزمایش تیم سایبری سپاه استان، رصد و هدایت بسیجیان در فضای مجازی را برعهده داشت و دائما با اعلام وضعیت به سرشبکه ها، حضور بسیجیان اطلاع رسانی شد.

 معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان انجام چهارده رصد توسط تیم سایبری سپاه استان در مدت 12 ساعت برگزاری این رزمایش را از نکات مورد توجه این رزمایش عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به قواعد تنظیم شده، مقرر شده بود که تنها از هر IP یک بار استفاده شود، بنابراین در ارائه ی آمار و جمعبندی نهایی حضور بسیجیان، این نکته مورد توجه بوده است.

شاهرودیان آمار کلی حضور بسیجیان در این رزمایش در مدت مقرر را 1950 نفر ذکر کرد کرد و گفت: با توجه به اولویت و تعداد شرکت کنندگان در این رزمایش بسیجیان شهرستانهای سمنان، شاهرود و میامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم استان را از لحاظ حضور در این رزمایش بدست آوردند.

وی در پایان تأکید کرد: آمادگی بسیجیان استان برای حضور در میدان فضای مجازی، آمادگی مطلوبی است و امید است با سازماندهی مطلوب، این سربازان گمنام انقلاب اسلامی، رسالت خود در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را محقق نمایند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.