هرزه نویسی‌های مستهجن برای شکستن قبح ارتباط با محارم

ش, 09/26/1390 - 09:20
هرزه نویسی‌های مستهجن برای شکستن قبح ارتباط با محارم

در موج جدید داستان نویسی‌های مستهجن ارتباط با محارم و قبح‌شکنی این موضوع در دستور کار رسانه‌های نظام سرمایه‌داری قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که در بسیاری از این سایت‌ها داستانهایی خیالی از رابطه با محارم در قالب متن یا صوت ذهن مخاطب را با یک چالش اجتماعی مذهبی رو به‌رو می‌کند.
ناتوی فرهنگی هر روز در راستای ایجاد بحران‌های اجتماعی در جوامع مخالف غرب و فرهنگ لیبرالیسم حرکت و موج جدیدی را آغاز می‌کند. یک روز فیلم‌های هالیوودی، یک روز شبکه‌های ماهواره‌ای و یک روز هم سایت‌های اینترنتی و فضای سایبری!
به واقع این جریان که متصل به لابی های فرهنگی غرب است به صورت زنجیره‌ای با ابزارهای مختلفی که در عرصه‌های مختلف در اختیار دارند تلاش می‌کنند تا با انتقال برخی مفاهیم به ذهن مخاطبان خود در درجه اول فرهنگ غربی را در جوامع اسلامی ترویج دهند و در مرحله دوم با استفاده از شگردهای مختلف رسانه‌ای، اقشار مختلف جامعه را به سمت وسویی سوق دهند که پایانش چیزی جز بن بست فکری و اجتماعی نیست.
*بحران سازی اجتماعی در جوامع اسلامی با پخش تولیدات مستهجن
بحران سازی اجتماعی همواره یکی از مهمترین زیر مجموعه‌های اجتماعی در جنگ نرم  بوده که هیچ‌گاه از نظر  رسانه‌های غربی دور نمانده است. این موضوع وقتی حادتر وحائز اهمیت‌‌تر‌ می‌شود که بیشترین قشر یک کشور مثل کشور ایران، نیروی جوان باشد؛ چرا که قشر جوان همان طور که در صورت هدایت می‌تواند پتانسیل فوق العاده‌ای برای جامعه باشد در صورت عدم هدایت و به نوعی انحراف توسط لابی‌های متهاجم فرهنگی، به سمت وسویی می‌رود که باعث ایجاد بحران‌های اجتماعی می‌شود.
با نگاهی به محتوای برخی از سایت‌ها که اتاق فرمان آنها در آن سوی مرزها است متوجه برنامه ای که آنها برای جامعه جوان ایرانی دارند، خواهیم شد. سایت‌هایی با محتوای کاملا مستهجن که به صورت زنجیره ای به وجود می‌آیند و در یک روز مطالب متنوع و مشترکی از انواع عکس‌ها و مطالب و حتی داستان‌های مبتذل روی این سایت‌ها قرار می‌گیرند.
*هرزه نویسی‌های مستهجن به زبان فارسی
در کنار تمام نکته‌های گفته شده چند سالی می‌شود که شاهد موج هرزه نویسی‌های مبتذل در سایت‌های وابسته به نظام سرمایه‌داری هستیم. البته این موضوع باعث نگرانی‌های فراوانی در خود جوامع غربی نیز شده است. به نوعی که شرکت Optenet به‌ تازگی میلیون‌ها آدرس اینترنتی را مورد بررسی قرار داده است تا آمار دقیقی از تعداد سایت‌های مستهجن و دیگر سایت‌های اینترنتی به‌دست آورد.
بر اساس نتایج حاصل از مطالعه این شرکت نرم‌افزاری، از کل اینترنت بیش از ۳۷ درصد سایت‌ها با موضوعات جنسی و مستهجن فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر علاوه بر این حجم قابل توجه، در چند سال اخیر سایت‌های مستهجن به زبان فارسی شروع به فعالیت‌هایی کرده‌اند که بدون شک حریم خانواده و دین را در جامعه ایرانی هدف قرار داده‌اند.
* شکستن قبح ارتباط با محارم در دستور کار رسانه‌های وابسته به نظام سرمایه‌داری
در موج جدید داستان نویسی‌های مستهجن ارتباط با محارم و قبح‌شکنی این موضوع در دستور کار رسانه‌های نظام سرمایه‌داری قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که در بسیاری از این سایت‌ها داستانهایی خیالی از رابطه با محارم در قالب متن یا صوت ذهن مخاطب را با یک چالش اجتماعی مذهبی رو به‌رو می‌کند.
نکته‌ای که شاید نباید از آن غافل بود فعالیت دائمی سایت‌های وابسته به تفکر لیبرال است که هر روز داستانها و عکسهای مستهجن را به صورت زنجیره‌ای در فضای اینترنت قرار می‌دهند.
*فضای مجازی،جولانگاه تولید کنندگان پورنو
در تحلیل برنامه‌های پخش شده ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که در کنار شکسته شدن قبح ارتباط با محارم، موضوع خیانت مسئله‌ای است که در دل این برنامه نهفته است و آرمانهای یک جامعه دینی را نشانه گرفته است.
قدرت‌های رسانه‌ای غرب با استفاده از هنر زیبا سازی "ارتباط با محارم" را آنچنان لطیف به مخاطب خود که اغلب جوان هستند القا می‌کنند که به تدریج قبح چنین مسئله ای در فضای حقیقی جامعه‌ای که گرایش به برنامه‌های ماهواره‌ای پیدا کرده است، شکسته شود.
این جریان ضد فرهنگی و ضد اخلاقی در حالی از سوی این سایت‌ها به سمت جامعه جوان کشور روانه می‌شود که عرصه مجازی روز به روز فضای بیشتری را در اختیار این گروه‌ها قرار می دهد. درواقع این فضای باز باعث جولان دادن این سایتها شده و به همین دلیل این شبکه ها از این فرصت استفاده کرده و دائما تولیدات خود را افزایش می‌دهند تا با پرکردن فضا به نوعی آن را آلوده کنند و در کنار این موضوع با سوء‌استفاده از غرایز جوانان آن را به سمت مورد نظر خود هدایت کنند.
*سست کردن بنیان‌های خانواده با ترویج خیانت
احمد عزیزی؛ جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در این زمینه معتقد است که سایت‌های متعلق به لابی‌های صهیونیست و بهائیت با برنامه‌ریزی کاملا حساب شده در صدد این هستند، جریان‌هایی را که در مقابل جریانات ضداخلاقی آنها مقاومت می‌کنند را هم به زانو در بیاورند و به نوعی به سمت خود بکشانند.
این استاد دانشگاه دراین زمینه تاکید می‌کند که  فضای سایبری فضای تولید و راهنمایی است و در صورتی که   در زمینه‌های مختلف تولید بومی صورت نگیرد، لابی‌های فرهنگی غرب که درکمین جامعه مذهبی ایران نشسته‌اند از راه‌های که از نظر آنها آسیب رسان است وارد می شوند وضربه خود را  وارد می کنند.
با نگاهی به صحبتهای این استاد دانشگاه می توان به این موضوع پی برد که این گروه‌ها علاوه براینکه قصد دارند انحرافات اخلاقی را در جامعه به صورت امری عادی در بیاروند، تلاش می کنند تا به تدریج از تشکیل بنیان خانواده جلوگیری کنند و به نوعی بنیان خانواده های تشکیل شده را با ترویج خیانت سست کنند.
*مدیر یک سایت مستهجن: همسرم را مجبور به برقراری ارتباط با دیگران کردم
بحران‌هایی که در اثر فعالیت این سایت‌ها به وجود می‌آید آنقدر شدید است که حتی نمونه های وحشتناک و عینی دراین زمینه وجود دارد.
چندی پیش یکی از گردانندگان سایت‌های توصیف شده پس از دستگیری به این موضوع اعتراف کرد که محتویاتی که برای این سایت‌ها تهیه می کرده است از لحاظ روانی حتی روی خود او هم تاثیر گذاشته است.به نوعی که پس از چندی حتی همسر خود را مجبور به برقراری ارتباط با دیگران کرده بود.
این اعترافات شاید در مرحله اول آنقدر تکان دهنده است که باورش بسیار مشکل باشد،اما به واقع این نمونه یکی از صدها نمونه‌ای است که در اثر فعالیتهای غیر اخلاقی به وجود آمده است.
دراین میان نکته‌ای که باید بیش از موضوعات دیگر به آن توجه داشت این است که اکثر این سایت‌ها از آن سوی مرزها کنترل و هدایت می شوند و به همین دلیل دقیقا در راستای اهداف خاصی پیش می روند که در لابی‌های سیاسی-صهیونیستی غرب تدارک دیده شده است.
برای توجه بیشتر به این موضوع نباید فراموش کرد که غرب همیشه تلاش داشته که انرژی جامعه جوان ایران را منحرف کرد و آن را در راستا اهداف خود هدایت کند که بدون شک این گونه فعالیت‌ها در فضای مجازی در راستای تحقق چنین اهدافی است.
یادداشت از رضا فرخی
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.