باز هم مادري داغدار شده و به روي پيكر كودكش خاك مي‌ريزد؛

پ, 09/24/1390 - 07:38
باز هم مادري داغدار شده و به روي پيكر كودكش خاك مي‌ريزد؛

با شهادت ساجده شمار کودکانی که به دست نیروهای آل‌خلیفه به شهادت رسیده‌اند به شش تن رسید. .همه اين جنايات در حالي اتفاق مي‌افتد كه عربستان سعودی براي بار چندم  نسبت به هر اتفاقی که امنیت و ثبات را در بحرین به خطر بیندازد هشدار داده است.
ساجده فیصل؛ شهیده‌ای که تنها 5 روز داشت، پس از آنکه مزدوران رژیم به منزل خانواده وی در منطقه البلاد القدیم گازهای سمی پرتاب کرده بودند، دچار خفگی شد و به خیل شهدای انتفاضه مردم بحرین پیوست.
باز هم فرياد مظلوميت؛‌ بازهم نداي غربت و باز هم طنين آيه باي ذنب قتلت؛ باز هم در نيا تاريخ تكرار مي‌شود و كودك معصوم و مظلومي براي نشان دادن سفاكي ستمگران قرباني مي‌شود اما اين‌بار نه روي دستان پدر و نه با تير سه شعبه بلكه با گاز سمي و در اوج مظلوميت.
باز هم مادري داغدار شده و به روي پيكر كودكش خاك مي‌ريزد و پدري  با چشم گريان و دلي سوزان پیکر معصومه‌اش را زير خاك مي‌كند.
شهیده ساجده فيصل؛ کوچک‌ترین شهید انتفاضه بحرین در روز عاشورا در یکی از خانواده‌های مقیم منطقه "البلاد القدیم" دیده به این جهان گشود. پدر و مادر ساجده در شوق تولد فرزندشان بودند که یکباره جنایت آل خلیفه و آل سعود رویارویی این پدر و مادر را به کابوسی بزرگ تبدیل کردند.
آری شهیده ساجده فیصل اسیر ظلم طاغوتیان شد. پزشک معالج این نوزاد 5 روزه، علت شهادت وی را استنشاق گازهای سمی تشخیص داد؛ چرا که نیروهای وابسته به رژیم آل‌خلیفه برای سرکوب انقلابیون این منطقه اقدام به شلیک گازهای اشک آور و سمی به سمت آنها کردند كه اين موضوع موجب شهادت ساجده شد.
ساجده 5 روزه شهيده شد. شهادت كودك معصوم 5 روزه اوج خوانخواري رژيم آل خليفه را نشان مي‌دهد كه اين‌بار با شليك گازهای سمي كه به گفته متخصصان در اماکن بسته و مناطق مرطوب کشنده است،  انجام شد.

فعالان حقوقي و شخصيت هاي سياسي بحرینی خواستارمحاکمه مقامات رژیم آل خلیفه به اتهام نقض حقوق بشر و ارتکاب جنایات گسترده علیه مردم بحرین در دادگاه های بین المللی شدند. اما انگار كه گوش شنوايي در دنيا نيست و جهان چشمان بسته خود را نمي خواهد باز كند و گويي همه اميد، پس از خدا به دستان قدرتمند مردم بحرين است كه جانيان را به زودي به دادگاه‌ محاكمه بكشانند.
البته شهادت كودكان نيز موضوع تازه اي نيست چرا كه چندي پيش یک کودک شش ساله بر اثر تنفس گاز اشک‌آوری که از سوی نیروهای امنیتی آل خليفه به سوی تظاهرکنندگان در یک منطقه مسکونی شلیک شد، جان خود را از دست داد. با شهادت ساجده شمار کودکانی که به دست نیروهای آل‌خلیفه به شهادت رسیده‌اند به شش تن رسید.
همه اين جنايات در حالي اتفاق مي افتد كه عربستان سعودی براي بار چندم  نسبت به آنچه به خطر انداختن امنیت و ثبات در بحرین خواند، هشدار مي دهد و تاکید مي كند كه همواره در کنار پادشاه و رژیم آن خواهد ایستاد.
گويي همه ظلم دستان خود را در دستان هم فشرده اند و مي خواهند نگذارند كه بحرين تبديل به مصر و ليبي شود.اما شهادت ساجده‌ها نشان از استيصال رژيم بي رحم و سنگدل ال خليفه دارد و اينكه از روزشمار پايان عمرآل خليفه و حكومتش  چيز زيادي بافي نمانده و سرعت حركت اين رژيم منحوس به سمت ارابه مرگ بالا رفته است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.