یادواره شهدای طلاب حوزه علمیه امام القائم تهران برگزار شد

س, 09/22/1390 - 09:20
یادواره شهدای طلاب حوزه علمیه امام القائم تهران برگزار شد

یادواره شانزده طلبه شهید حوزه علمیه امام القائم(عج) با سخنرانی سروری، نماینده مجلس و مدیر این حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب یادواره شانزده شهید طلبه حوزه علمیه امام القائم(عج) تهران  با حضور  آیت الله علم الهدی، متولی حوزه علمیه امام القائم(عج) و سروری نماینده مجلس شورای اسلامی ‌برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید مجتبی بدری، مدیر و فرمانده بسیج طلاب حوزه علمیه امام القائم(عج) به سخنرانی پرداخت و گفت: هشت سال دفاع مقدس برای کشور و نظام، برکتی بود که غفلت طاغوتی 2500 ساله را پایان داد و موجب بیداری ملت ایران گردید.

وی ابراز داشت: قبل از انقلاب، وضعیت معیشتی مردم و همچنین جایگاه اجتماعی آنها به ویژه قشر حوزوی تاسف بار بود؛ در ابتدای جنگ، مردم با ذلت و خاری از خانه هایشان به سوی مکانی امن فرار می کردند اما در حال حاضر به برکت امام و شهدا، مردم از جهات مختلف در آسایش و راحتی به سر می‌برند.

حجت الاسلام بدری افزود: جنبش اسلامی منطقه و عزت ایران اسلامی از برکات فداکاری‌های شهدای کشور است و باید قدر این موقعیت به دست آمده را بدانیم و در خط و مسیر شهدا حرکت کنیم تا مدیون خون آنان قرار نگیریم.

وی با انتقاد از افرادی که هنوز به یاری آمریکا امیدوارند و دلبسته به استکبار جهانی هستند، اظهار داشت: متأسفانه افرادی با وجود توجه به روند سیاست‌های خبیثانه آمریکا، و با وجود همه رشادت‌ها و فداکاری هایی که از سوی شهدا و مدافعان انقلاب انجام شده که باعث سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است، هنوز دم از آمریکا می زنند.

در ادامه این یادواره پرویز سروری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت و گفت: در حال حاضر در برهه درو کردن محصولاتی هستیم که شهدای انقلاب اسلامی آن را کاشته بودند.

وی با بی نظیر خواندن وضعیت کنونی خاورمیانه ابراز داشت: برای اولین بار است که چنین تحول بزرگی در منطقه رخ می دهد که هیچ کارشناس سیاسی قادر به پیش بینی این وضعیت منطقه نشد که این شرایط به سمتی در پیش روی است که موقعیت آمریکا را روز به روز در منطقه تضعیف کرده و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش مناسب تر می کند.

سروری افزود: یکی دیگر از جریان‌های مهمی که به نفع کشورمان در سطح دنیا برقرار است، قیام وال استریت مردم آمریکا است و این اولین بار است که در آمریکا، نظام ضد سلطه صورت می گیرد زیرا تا به حال هر اعتراضی که از سوی مردم به دولت آمریکا صورت می گرفت، این اعتراضات را صنفی جلوه می دادند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از اتفاقاتی که بسیار مبارک است، نشاندن و در اختیار در آوردن پهباد پیشرفته آمریکایی توسط متخصصان کشومان است که با قطع ارتباط این هواپیمای بی سرنشین با مرکزش، کنترل آن را در دست گرفته و با کمترین خسارت وارد شده، آن را به زمین نشاندند.

وی در پایان ابراز داشت: در شرایط کنونی که وضعیت منطقه و جهان در جهت بهبود و پیشرفت موقعیت کشورمان است، دشمنان در تلاش فراوان هستند که با فشارهای خود از جمله صادر کردن سه قطعنامه علیه ایران از سوی آمریکا، سعی در بر هم زدن نظام اسلامی دارند که بیشترین برنامه خود را برای انتخابات و ایجاد خلل در آن متمرکز کرده اند که باید همه با هشیاری کامل، مقابل چنین فتنه هایی ایستادگی کنیم.

در این مراسم، آیت الله علم الهدی، متولی حوزه علمیه امام القائم(عج)، حجت الاسلام طالبی، مسؤول بسیج طلاب استان تهران و فرمانده سپاه محمد رسول الله، طلاب، استادان و مسؤولان این حوزه علمیه حضور داشتند.

گفتنی است، پخش کلیپ، روایت گری ایام جنگ و مداحی از دیگر برنامه های اجرایی در این یادواره شهدا بود./956/پ202/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.