دشمنان برای آشوب انتخاباتی مهره چینی می‌کنند

س, 09/22/1390 - 09:14
دشمنان برای آشوب انتخاباتی مهره چینی می‌کنند

  دشمنان با اعمال فشارهایی علیه نظام اسلامی تلاش دارند با طراحی توطئه‌های مختلف و با استفاده از عناصر داخلی و مهره‌چینی نیروها انتخابات آینده مجلس را به آشوب بکشند.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی،  در ششمین همایش جامعه مدرسین و مدیران، معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس دین و زندگی آموزش و پرورش استان قم ویژه خواهران که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آموزش و پرورش رکن و اساس تعلیم و تربیت است و باید با این نهاد ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم. بنابراین جامعه مدرسین در حد توان توانسته شش همایش در این رابطه برگزار کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و توطئه‌چینی دشمنان را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمنان  با اعمال فشارهایی علیه نظام اسلامی و طراحی ‌هایی که برای مجلس آینده دارند، رسما مهره چینی می‌کنند تا انتخابات را مانند سال 88 به آشوب بکشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی اصلاح‌طلبان با آمریکا نشسته و طراحی می‌کنند، افزود: با اخباری که رسیده به اشخاص زیادی پول داده‌اند و با سران فتنه 88 تماس‌های مکرر داشته‌اند و به شدت مشغول هستند تا کشور را دچار چالش کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه ادامه داد: دشمنان، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران را بر نمی تابند، و دائم در حال توطئه‌ هستند، اما ما با حفظ وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری توطئه‌ها را خنثی می‌کنیم و خداوند هم در این زمینه یاری‌رسانمان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود به شکار پهپاد آمریکا توسط نیروهای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : شکار پیشرفته‌ترین هواپیمای فوق سری آمریکا از سوی نیروهای مسلح ایران، دنیا را حیرت‌زده کرده است.

وی با بیان این‌که این افتخارات در سایه علم وایمان به وجود می‌آید، افزود: آمریکا و اروپا در مقابل جمهوری اسلامی گیج شده‌اند واین امر در سایه ایمان و تخصص فرزندان انقلاب اسلامی تحقق یافته است.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وظایف زنان  در اسلام، افزود: بعد از بعثت پیامبر‌(ص) اسلام تحول عجیبی در ابعاد زندگی انسان‌ها به وجود آورد و با نزول قرآن قدم‌های بزرگی در تحول انسان‌ برداشته شد.

وی با بیان این که این تحول تنها در مردان نبود، بلکه تحول بزرگی در جامعه زنان نیز به وجود آمد، خاطرنشان کرد: زنان به میدان آمدند و با پیامبر‌(ص) بیعت کردند و تا آخر پای بیعت خود ایستادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اساس تربیت پیامبر‌(ص) بر پایه علم، ایمان، عمل شایسته، تقوا و تعهد بود، یادآور شد: تحول بدون علم و تقوا میسر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی با بیان این که خداوند به هر کس حکمت عطا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که مجاهده نفس دارند، خداوند به آنان حکمت عطا می کند و بصیرت را به کسی می‌دهد که سال‌ها مراقب اعمال، رفتار و کردار خود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که بعضی‌ها درک مسایل سیاسی درستی را ندارند، اظهار داشت: بعضی معترض می‌شوند که چرا حرف سیاسی می زنید، آیا قیام ابا عبدالله الحسین‌(ع) علیه حکومت فاسد یزید جز سیاست چیز دیگری است؟

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.