دوبله‌ي «شوق پرواز» به عربي و انگليسي؛

ی, 09/20/1390 - 07:53
دوبله‌ي «شوق پرواز» به عربي و انگليسي؛


سريال شهيد بابايي اواخر امسال هرشب پخش مي‌شود 

با حمايت معاون سيما، نحوه پخش سريال «شوق پرواز» تغيير کرد و مخاطبان سيما به زودي شاهد بهبود وضعيت پخش اين سريال خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب به نقل از خبرگزاری ایسنا در طول هفته‌هاي گذشته مخاطبان سريال شوق پرواز بارها با مراجعه به سايت اينترنتي اين سريال و نيز تماس با سازمان صدا و سيما خواستار تغيير در نحوه پخش و تکرار پخش اين سريال شده و از مسؤولان سيما خواسته بودند تا براي اين سريال هم مانند سريال «مختارنامه»، چند نوبت تکرار در طول هفته در نظر بگيرند. سريال «شوق پرواز» از ابتدا فقط يک نوبت تکرار داشت که آن هم روزهاي شنبه ساعت 14 و 30 دقيقه و سپس 15 و 30 دقيقه بود اما پس از جلسه مشترک کارگردان، تهيه‌کننده و معاون سيما، اين زمان پخش به ساعت 19 و 35 دقيقه روزهاي شنبه تغييرکرد.

بر اساس اين خبر، در جلسه اي که اواخر هفته گذشته با حضور يدالله صمدي کارگردان، جواد نوروزبيگي» تهيه کننده و دکتر علي دارابي معاون سيما برگزار شد، معاون سيما ضمن اعلام حمايت همه جانبه خود از سريال تلويزيوني «شوق پرواز» اعلام کرد، شيوه جديدي براي پخش بهتر و مطلوب تر اين سريال تلويزيوني در نظر گرفته خواهد شد که تغيير زمان تکرار سريال، پخش هر شبي و يا يک شب در ميان و نيز دوبله و ترجمه سريال به زبان هاي عربي و انگليسي برخي از اين اقدامات خواهد بود.

بر اساس تصميم هاي صورت گرفته، قرار است پس از پايان پخش اين سريال در بهمن ماه، «شوق پرواز» از يکي از کانال هاي سيما به صورت هر شبي و يا يک شب در ميان پخش شود تا آن دسته از مخاطباني که فرصت تماشاي هفتگي اين سريال را نداشته اند، طي مدت زماني کوتاه تر شاهد اين سريال باشند.

همچنين به زودي ترجمه و دوبله اين سريال به زبان هاي انگليسي و عربي آغاز مي شود تا اين اثر نمايشي از شبکه هاي برون مرزي نيز پخش شود.

شوق پرواز محصول مشترک «بنياد شهيد و امور ايثارگران» و «گروه فيلم و سريال شبکه يک سيما» است. تاکنون 15 قسمت از اين سريال 24 قسمتي پخش شده است و با پخش 9 قسمت باقيمانده، شوق پرواز به پايان خواهد رسيد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.