ملت ایران لحظه‌ای از آرمان های خود عقب نشینی نمی کند

چ, 09/09/1390 - 06:31
ملت ایران لحظه‌ای از آرمان های خود عقب نشینی نمی کند

  ملت ولایی ایران با الگو گرفتن از اباعبدالله الحسین‌‌(ع) در برابر توطئه‌های دشمنان ثابت قدم ایستاده است و لحظه ای از مواضع و آرمان های خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا آشتیانی، در جمع عزاداران حسینی در حسینیه شهدای قم با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت، اظهارداشت: معرفت به الله در معرفت امام متبلور است؛ در همین راستا و برای مقابله با دشمنان دین، می بایست تبعیت از ولایت را سرلوحه اعمال قرار دهیم.

وی افزود: ائمه اطهار(عج) امانت‌ها و حجت‌های الهی در بین مردم هستند و پیروان اهل بیت‌‌(ع)، امامان را چشم دین می‌دانند و تا آخرین قطره خون پشتیبان ولایت هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به اهمیت ترویج امام شناسی در بین مردم، اظهارداشت: اگر مردم امام‌شناس شوند و وظیفه‌ای را که نسبت به امام دارند، به درستی عمل کنند، هیچ‌کس در دنیا نمی‌تواند بر و پیروان اهل بیت‌‌(ع) مسلط شود.

وی، تمام آسیب هایی که طی قرون مختلف متوجه جهان اسلامی شده است را به واسطه دوری از ولایت عنوان کرد و گفت: حضرت فاطمه‌‌(س) پیشگام و پیشقدم دفاع از حریم ولایت بودند و امام حسین(ع) نیز در دامان پر مهر چنین مادری تربیت شدند؛ اباعبدالله (ع) از دوران طفولیت و جوانی تا عاشورا از حریم امامت و ولایت با تمام توان دفاع کردند تا این‌که در این راه به شهادت رسیدند.

* نخبگان منحرف حادثه عاشورا را رقم زدند

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی ادامه دادند: امام حسین‌‌‌(ع) خورشید ولایت بود و مسلمانان و به ویژه نخبگان برای ایشان موقعیت، عزت و جایگاه بسیار بالا و بزرگی قائل بودند، اما از آنجا که انحرافات فکر انسان را از مسیر اصلی دور می‌کند، برخی نخبگان از صراط مستقیم منحرف شدند و حادثه عاشورا را رقم زدند.

وی با ذکر خاطره‌ای از شهید آیت‌الله مدنی، گفت: این شهید بزرگوار در اوایل انقلاب و درس اخلاق خویش بیان می کردند که از خدا بخواهید همیشه ما را در خط مستقیم دفاع از حریم ولایت استوار و ثابت قدم نگاه دارد؛ مسیر ولایت با سختی‌هایی همراه است که اگر محور حق را به درستی تشخیص ندهیم با یک تنش، فراز و نشیب و یک رویداد، دچار لغزش می‌شویم.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه با اشاره به تلاش های رسانه های دشمن به منظور سست کردن اعتقادات مذهبی مردم ولایت مدار، خاطرنشان کرد: رمز ثابت قدم بودن در مسیر ولایت، داشتن اعتقاد کامل به آن است؛ صراط مستقیم را باید با راه و روش امام علی‌‌(ع) و فرزندان ایشان سنجید و کسانی که در برابر این راه ایستاده‌اند را به درستی شناخت.

وی، حفظ دین در دوران آخرالزمان را بسیار سخت و مشکل دانست و عنوان کرد: کسانی که به قرآن و ائمه اطهار‌‌(ع) اعتقاد راسخ دارند، یک لحظه در برابر دسیسه‌های دشمنان نمی‌لغزند و همواره استوار می‌ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان اسلام تنها با اطاعت از ولایت میسر است و ملت ولایی ایران با الگو گرفتن از اباعبدالله الحسین‌‌(ع) و پیروی از اهل بیت‌‌(ع) در برابر توطئه‌های دشمنان ثابت قدم ایستاده است و یک لحظه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.