پیرمرد‌ 70 ساله‌ای که طلبه شد

د, 09/07/1390 - 09:03
پیرمرد‌ 70 ساله‌ای که طلبه شد


حجت الاسلام محرم صادقیان، معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  به تشریح روند آغاز و برگزاری کلاس‌های آزاد دروس حوزوی پرداخت.

وی با بیان این‌که بیش از 200 نفر برای تحصیل در این دوره های آموزشی پذیرش شده‌اند، خاطر‌نشان کرد: این کلاس‌ها‌ روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته در محل حوزه علمیه طالبیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام صادقیان با بیان این‌که از اصناف و اقشار مختلف برای تحصیل در علوم حوزوی نام نویسی کرده اند، گفت: کلاس های آزاد دروس حوزوی در حوزه علمیه طالبیه در حالی آغاز شد که پیرمردی 70 ساله، مشتاق تحصیل علوم حوزوی، خود را به این کلاس‌ها رساند.

معاون آموزش حوزه علمیه طالبیه تبریز از برگزاری روزانه 15 کلاس در این دوره خبر داد و افزود: جوان‌ترین طلبه شرکت کننده در این کلاس ها نیز با مدرک دیپلم 18 سال سن دارد.

وی با بیان این‌که داوطلبان تحصیل در علوم حوزوی با مباحث مقدمات تا رسائل و مکاسب آشنا خواهند شد، گفت: 12 نفر از شرکت کنندگان در دوره دارای مدرک تحصیلی دکترا و کارشناسی ارشد، 31 نفر کارشناسی، 25 نفر کاردانی و بقیه دیپلم و سیکل هستند./935/ت302/س

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.