آرمان های شهید مقدم محقق خواهد شد

پ, 09/03/1390 - 08:01
آرمان های شهید مقدم محقق خواهد شد

سردار مهدی مهدوی نژاد گفت: به دستان پرتوان همرزمان سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم، آرمان های ایشان که در مسیر تحقق آن گام برمی داشت، محقق خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) در گردهمایی بسیجیان پایگاه شهید زین الدین صداوسیمای مرکز قم با بیان اینکه تمام تلاش شهید مقدم در راستای افزایش توان دفاعی و بازدارندگی ایران بود، اظهار داشت: ایشان با روحیه بسیجی که داشت، همواره تابع محض ولایت بود و همواره تلاش می کرد با ایده ها و اندیشه های نوین خود در زمینه افزایش توان دفاعی کشور، افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

مهدوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیج یک تفکر، عقیده، آرمان و فرهنگ می باشد که امروز در بین جامعه اسلامی ایران ریشه دوانیده است، اظهار داشت: شاهد این بودیم که با این تفکر و آرمان و فرهنگ، رژیم ستم شاهی از هم پاشیده شد و نظامی بر پایه اسلام شکل گرفت

وی با بیان اینکه این تفکر بسیجی بود که جنگ تحمیلی را به نفع ایران اسلامی به پیروزی رساند، اظهار داشت: در جزیره مجنون سردار سرلشکر شهید زین الدین که به عنوان فرمانده هدایت لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) را در عملیات خیبر برعهده داشت، با همین تفکر بسیجی، علی رغم آتش سنگین دشمن بر روی نیروها، به آنان نوید پیروزی را می داد.

وی با اشاره به ولایت مداری شهید زین الدین اظهار داشت: ایشان به واسطه اینکه  امام فرموده جزایر باید حفظ شود، با اعتماد و استقامت با خواندن آیه الدین قالو ربنا الله ثم استقامو ...  فریاد می زد « ولله با چشمانم می بینم که ملائک دارند به کمک شما می آیند، پس استقامت کنید».

مهدوی نژاد گفت: هنوز صدای دشمن را که اعلام می کرد راهی جز تسلیم ندارید به خاطر دارم لیکن به واسطه این ایمان و استقامت دشمن در آن عملیات شکست خورد و ما به واسطه توکل به خدا پیروز میدان شدیم.

وی با تجمید از روحیه مادر شهید زین الدین در هنگام مواجه با پیکر شهیدان مهدی و مجید زین الدین اظهار داشت: این جمله که ای کاش من به اندازه رگ های بدنم فرزند داشتم و در راه انقلاب فدا می کردم نشات گرفته از تفکر بسیجی این مادر عزیز است،تفکری که ریشه در مکتب حضرت زینب (س) دارد.

مهدوی نژاد با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند « من همواره به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى‏خورم و از خدا مى‏خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجى‏ام»، اظهار داشت: امید است درسی که امام به ما آموختند به عنوان درسی برای چگونه زیستن و چگونه حرکت کردن باشد.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.