نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پ, 09/03/1390 - 07:57
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تثبیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تثبیت نظام جمهوری اسلامی مرهون حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در دیدار با سرگروه‌های شجره طیبه بسیج خواهران با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه نامید و بر اساس نیت خالص پایه گذاری و برای همیشه در بدنه امت اسلامی جاری و ساری کرد.

امام جمعه شهرکرد افزود: بسیج شکل گرفت تا اعتلای کلمه‌الله در جامعه تحقق پیدا کند و راهی را انتخاب کند تا فقط خدا به دل‌ها حکومت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تشریح ویژگی‌های بسیج و بسیجی، گفت: تفکر بسیجی تفکر اسلام ناب محمدی(ص) است و باید فکر و اندیشه بسیجیان خردمندانه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: بسیج در قالب‌های مختلف از جمله دفاع هشت ساله، بسیج سازندگی و امداد و نجات در مواقع اضطراری نقش مهمی را ایفا کرده است.

وی تأکید کرد: هفته بسیج نه فقط یک مقطع تاریخی برای تکریم و تجلیل از بسیج، بلکه فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: از فرصت هفته بسیج برای بیان شجاعت‌ها و فداکاری‌ها رزمندگان اسلام و اقدامات بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بسیج امروز نوعی تفکر است و اگر تفکر بسیجی در ملتی طنین‌افکن شود، آن ملت رنج اسارت به خود نخواهد دید، گفت: بسیج همان شجره طیبه و ریشه‌ای عمیق است که امروز در حیات اجتماعی و سیاسی کشور رشد کرده و شاخه‌های آن کماکان در حال رشد به سمت آسمان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج به عنوان یک حرکت اجتماعی گسترده‌ای در مقابل تفکرات ضد دینی است و اکنون که دشمن جنگ نرم را برای مقابله با جمهوری اسلامی برگزیده است، بسیج عنصری است که می‌تواند با این تهدید نرم مقابله کرده و مانع انتخاب دشمن شود.

به گفته وی بسیج هویت ملی را تحکیم ‌بخشیده و با مبارزه با هویت بیگانه، الگوهای رفتاری عنصر بیگانه را دفع و الگوی مکتب اهل بیت عصمت وطهارت (ع) را حاکم می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه تمامی هجوم‌ها و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی به خاطر رشد و بالندگی کشور است، افزود: در این دنیای مادی و هجوم فرهنگی غرب، بسیجیان به ارزش‌های اسلامی و فرهنگی معتقد هستند که این عقیده به برکت تربیت خداجویانی است که امام خمینی(ره) این مهم را انجام داد.

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، 60 نفر از خواهران بسیجی سرگروه حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.