با حضور نماینده ولی فقیه در اصفهان: از 300 طلبه در اصفهان تجلیل شد

چ, 09/02/1390 - 07:17
با حضور نماینده ولی فقیه در اصفهان: از 300 طلبه در اصفهان تجلیل شد

  نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در آیین تجلیل از 300 طلبه ممتاز این استان، طلاب جوان را، امید اسلام توصیف کرد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  آیت الله طباطبایی نژاد در این مراسم،گفت: اسلام همواره به جوانان به خصوص طلاب جوان که وارد عرصه دین شده اند دلبستگی و امید دارد.

وی با ذکر این مطلب که داشتن نیت الهی موجب موفقیت طلاب در درس و زندگی می شود، افزود: بحث و مباحثه یکی از واجبات برای یک طلبه است که باعث رشد طلبه می گردد.

در ابتدای این همایش نیز حجت‌الاسلام والمسلمین یزدی نیاپور معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: طلاب پایه 1 تا 6 با کسب معدل 19 به بالا و طلاب پایه های 7 تا 10 با کسب معدل 18 به بالا جزء ممتازین آموزش محسوب می گردند.

وی افزود: سومین سال برگزاری همایش تجلیل از طلاب ممتاز در حالی برگزار می گردد که در سال اول برگزاری این همایش 150 نفر، در سال دوم 190 نفر و امسال در سومین سال، 300 نفر از طلاب جزء ممتازین آموزش بوده اند که 7 درصد از کل طلاب را شامل می شوند.

حجت الاسلام یزدی نیاپور گفت: مدارس علمیه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اصفهان با 46 نفر، امام سجاد علیه السلام 45 نفر و دارالحکمه 35 نفر طلبه ممتاز داشته اند که بیشترین آمار طلاب ممتاز را به خود اختصاص داده اند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: مدارس حضرت ولی عصر(عج) اصفهان، الحجه(عج) نجف آباد و امام سجاد(ع) اصفهان با لحاظ تعداد طلاب مدرسه به ترتیب بالاترین درصد طلاب ممتاز را در خود جای داده اند.

در پایان این همایش توسط حضرت آیت الله طباطبایی نژاد جوایزی به برگزیدگان این حوزه علمیه اهدا گردید.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.