افتتاح حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید شاه آبادی کرج

س, 09/01/1390 - 10:07
افتتاح حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید شاه آبادی کرج

حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید شاه ابادی توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز در این مراسم که با حضور مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ،مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان البرز ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کرج و جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی در سپاه ناحیه کرج برگزارشد .
حجت الاسلام موحد ضمن تبریک عید سعید غدیر و تشکر از حضور تمامی عزیزان در این مراسم گفت: انشاءالله روحانیون بیش از دیگران نسبت به جایگاه رفیع ولایت و امامت و شناساندن این چشمه فیاض الهی بشریت احتمام ورزند.
ایشان افتتاح حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی که در تاریخ نامش جاودانه خواهد ماند را امری مبارک برای استان البرز ،خصوصا سپاه شهرستان کرج خوانده و اظهار داشت: نقش و رسالت طلاب بسیجی و روحانی که وظیفه تبیین احکام الهی ، معارف و آموزه های قرآنی برای مردم بصورت شایسته و زیبا که عموما برای آحاد مردم روشن می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز،اساس تشکیل بسیج طلاب را استفاده از نیروی همه متخصصین و متمرکز نمودن و سازماندهی کردن مجموعه عظیمی از توان فرهنگی ،علمی و... که مدیریت بر سازمان بسیج طلاب یکی از مهمترین بخش از مجموعه نمایندگی ولی فقیه است.
وی اظهار داشت : تشکیل حوزه مقاومت بسیج طلاب فرصتی است که در کوتاه ترین زمان نقایص برطرف شده تا از استعدادها و توانمندی های طلاب و روحانیون خواهر و برادر استفاده مناسبی صورت گیرد.
در این مراسم برادر محمد علی عینی به عنوان مسئول حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید شاه آبادی شهرستان کرج منصوب گردید.

خبرنگار: ابراهیم نوروزی

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.