کلنگ ساختمان جامعه آل البیت زمین زده شد

س, 09/01/1390 - 07:46
کلنگ ساختمان جامعه آل البیت زمین زده شد

  مراسم کلنگ‌زنی جامعه آل‌البیت وابسته به جامعة‌المصطفی با حضور آیت الله حسینی بوشهری، معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم علما و فضلای حوزه علمیه قم و نمایندگان برخی بیوت مراجع در محل احداث ساختمان این موسسه،  در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب حجت الاسلام سید احمد جلالی، در حاشیه این مراسم در گفت وگو با مرکز خبر حوزه، با اشاره به تاریخچه تاسیس موسسه آل البیت العالمیه، اظهارداشت: این موسسه اواخر دهه 70 با هدف آموزش طلاب و فضلای خارجی علاقه مند به تحصیل در حوزه های علمیه شیعی در قم راه اندازی شد.

وی با اشاره به اهداف تاسیس ساختمان جدید این موسسه علمی و پژوهشی ادامه داد: جامعه آل البیت فضایی که در اختیار دارد کافی نیست و این در حالی است که استقبال طلاب غیرایرانی از این مؤسسه تحصیل می کنند بسیار فراوان است و فضای کمی در اختیار آنها قرار داشت و حتی شاید بسیاری از علاقه مندان را نمی توانستیم پذیرش کنیم.

معاون اداری مالی این موسسه بیان داشت: طی جلساتی که هیئت موسس این موسسه داشتند، ساختمان جدیدی با فضای آموزشی بالا و خدمات رفاهی که بهتر بتواند در خدمت طلاب و فضلای غیرایرانی باشد تهیه شد و امروز مراسم کلنگ زنی آن با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار گردید.

وی افزود: این زمین با 2400 متر مربع زیر بنا خریداری شد که در هشت طبقه احداث خواهد شد و به نام جامعه آل البیت به بهره برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: در نقشه کلی این ساختمان فضای آموزشی، اداری و حتی تفریحی و خدماتی مورد نیاز طلاب فراهم شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.