هشدار رییس پلیس اطلاعات و امنیت قم

س, 09/01/1390 - 07:41
هشدار رییس پلیس اطلاعات و امنیت قم

  18 هزار شبکه ماهواره ای در ایران قابل دریافت است
   حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: در سراسر دنیا 203 ماهواره فعالیت می کند که برنامه های بالغ بر 18 هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل مشاهده است.  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب ، حجت الاسلام والمسلمین حیدری در دومین روز  همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه مبلغان محرم الحرام که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به مسمویت های فضای مجازی، اظهارداشت: این فضا اسماً مجازی است، ولی عملاً فضای واقعی است؛ چون بستر های اجتماعی جهان را همین بستر های مجازی ایجاد کرده اند.

وی افزود: در فضای حقیقی همه چیز را می بینید و آن گونه که می خواهید تشخیص و ترجیح می دهید و تصمیم می گیرد، ولی در فضای مجازی تشخیص واقعیت به گونه ای است که دیگری می خواهد به شما القا کند، ضعفی که امروزه حوزه های علمیه در عرصه تبلیغ دارند، حضور ضعیف آنها در فضای مجازی است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت قم با اشاره به ابزار دشمن در فضای مجازی، گفت: دشمنان از اینترنت، ماهواره، موبایل، بازی های رایانه ای و کتب الکترونیکی برای رساندن پیام خود به جوانان استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در سطح جهان 159 مدار تلویزیونی وجود دارد که توسط 203 ماهواره تی وی پشتیبانی می‌شوند، این تعداد ماهواره 80 مدار و 100 ماهواره در ایران قابل دریافت است، که 18 هزار شبکه ماهواره‌ای را در روز پوشش می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تصریح کرد: با دیش معمولی می توان 2 هزار کانال ماهواره ای با کیفیت بالا که بیش از 380 برنامه آن ضد اخلاقی و برهنگی، 1200 شبکه ویژه آهنگ و شوهای موزیکال، 250 شبکه ویژه کودک و نوجوان که به پخش کارتون های ضد اخلاقی می پردازند، و مادی گرایی را میان اطفال ایرانی گسترش می دهند، را دریافت نمود.

وی افزود: پوشش و مد در ماهواره دارای80 شبکه نمایشی است که به دنبال هویت زدایی هستند، موضوعات ترویجی که در برنامه های مختلف ماهواره ای پخش می شود، ترویج خیانت به همسر و سایر اعضای خانواده، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن روابط جنسی دختر و پسر ، هویت زدایی از مفهوم خانواده ، ترویج بی تفاوتی به حریم خانواده و تبیین این نکته که زن می تواند چند شوهر داشته باشد، می‌باشد.

*200 شبکه ماهواره‌ای اسرائیلی بر فراز ایران

رییس پلیس اطلاعات قم تاکید کرد: ترویج شیطان پرستی، تولید سرگرمی ها و کارتون های هدفمند، از برنامه های این ماهواره ها است که در این راستا اسرائیل با ایجاد دو ماهواره به نام های آموس یک و دو بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای را بر فراز ایران پخش می کند.

وی به برنامه های این ماهواره ها اشاره کرد و گفت: القای ارزش های ضد اسلامی، ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت، آموزش های ضد اخلاقی و ضد دینی، تولید جامعه سکولار و ضد دینی از اهداف این برنامه ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری در پایان به وظیفه مبلغان در این زمینه اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه استحکام خانواده ها باید تبلیغ بیشتری از سوی مبلغان صورت گیرد و بر اخلاق و اخلاق مداری تاکید گردد همچنین ترویج دو اصل امر به معروف و نهی از منکر نیز جدی گرفته شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.