نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد ویژه طلاب آغاز شد

ی, 08/29/1390 - 07:42
نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد ویژه طلاب آغاز شد

نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد از 25 آبان ماه از سوی اداره کل خدمات رفاهی حوزه های علمیه آغاز شد.

حجت‌الاسلام مجید کافی، مدیر کل خدماتی حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج طلاب  با بیان این که معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با مشارکت مرکز خدمات حوزه مکانی را با شرائط ویژه جهت اسکان در مشهد مقدس ویژه طلاب تدارک دیده است، اظهار داشت: نام نویسی اینترنتی تسهیلات سفر زیارتی مشهد از 25 آبان ماه از سوی اداره کل خدمات رفاهی حوزه های علمیه آغاز شد.

وی افزود: در راستای زمینه سازی برای ایجاد فضای معنوی و ارائه خدمات مناسب با شئون روحانیان سراسر کشور و خانواده های آنان در مشهد مقدس مکانی مناسب تهیه شده است و طلاب می توانند با نام نویسی اینترنتی از این تسهیلات بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام کافی اظهار داشت: طلاب می‌توانند با کد آموزشی خود از طریق سامانه نجما به نشانی http://mortn.ir  نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

وی یادآور شد: زمان‌های مختلفی برای نام نویسی در اختیار طلاب قرار گرفته که عزیزان طلبه می‌توانند براساس برنامه‌‌ریزی‌های خود یکی از زمان‌ها را انتخاب کنند.

مدیر کل خدماتی حوزه‌های علمیه افزود: ثبت نام مخصوص طلاب متأهل بوده و این عزیزان می‌توانند همسر، فرزندان و والدین یکی از زوجین را در این سفر همراه خود داشته باشند.

وی ادامه داد: تنها طلاب و اساتید غیر شاغل می‌توانند از ظرفیتهای ایجاد شده در مشهد مقدس استفاده کنند. چنانچه ظرفیت استانی تا 10 روز مانده به تاریخ هتل استفاده نشوند برای استفاده عموم فعال می شود.

حجت‌الاسلام کافی اظهار کرد: تمامی طلاب حوزه‌های علمیه در سراسر کشور می‌توانند از این خدمات بهره بگیرند.

وی افزود: آن دسته از طلاب که اطلاعات خانواده‌هایشان در سامانه ثبت نشده می‌توانند جهت فعال کردن، به قسمت اطلاعات خانواده رفته ومشخصات افراد خانواده خود را وارد کرد وسپس برای تایید مشخصات با دردست داشتن شناسنامه خود وافراد ثبت نام شده به مدرسه عالی دارالشفاء اتاق اداره سلامت بدنی مراجعه کنند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: همچنین طلاب شهرستانی می‌توانند برای تایید این بخش از کارتابل خود به معاونت امور طلاب در مراکز مدیریتی در استان‌های محل تحصیل خود مراجعه نمایند./917/پ202/ص

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.